Sposoby załatwiania skarg i wniosków
oraz postepowanie w sprawie rzeczy znalezionych
Skargi i wnioski dotyczące linii autobusowych organizowanych przez Zarząd Dróg i Transportu Miejksiego w Szczecinie
Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania komunikacji miejskiej przyjmuje ZDiTM w Szczecinie przy ul. Klonowica 5, w terminach i miejscach podanych w informacji umieszczonej w pojazdach.
Skargi i wnioski mogą być złożone pisemnie albo faksem, e-mailem oraz osobiście do protokołu.
Każda skarga i wniosek oraz reklamacja muszą zawierać dane osobowe wnoszącego, tj. imię, nazwisko, adres pocztowy oraz krótki opis sprawy.
Odpowiedź na skargę i wniosek oraz reklamację powinna być udzielona w terminie 30 dni od dnia przyjęcia.
Skargi i wnioski dotyczące Linii Samorządowej
Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania mogą być złożone pisemnie albo faksem, e-mailem oraz osobiście do protokołu u dyspozytora SPPK w siedzibie Spółki.
Każda skarga i wniosek oraz reklamacja muszą zawierać dane osobowe wnoszącego, tj. imię, nazwisko, adres pocztowy oraz krótki opis sprawy.
Odpowiedź na skargę i wniosek oraz reklamację powinna być udzielona w terminie 30 dni od dnia przyjęcia.
SPPK Sp. z o. o. przyjmuje rzeczy znalezione tylko w autobusach należących do Spółki
Przyjmowanie rzeczy odbywa się codziennie przez całą dobę.
Procedura postępowania z rzeczami znalezionymi: